مصاحبه آرشیو خبر ها
ندود: ما نمی توانیم در نبودش گریه کنیم

ندود: ما نمی توانیم در نبودش گریه کنیم

اسطوره بیانکونری معتقد است که موناکو در خارج از خانه بازی به مراتب بهتری نسبت به وقتی در خانه بازی می کند، ارائه می دهد.

بانوی پیر باید در بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در یوونتوس آرنا به مصاف موناکو فرانسه برود. پاول ندود، برنده توپ طلا در لباس یووه، معتقد است آلگری و شاگردانش نباید موناکو را دست کم بگیرند. ندود طی مصاحبه ای در این باره گفت:

"در چنین مرحله ای از لیگ قهرمانان ممکن بود به تیم قوی تری نیز برخورد کنیم، اما به هیچ وجه نمی توانیم موناکو را دست کم بگیریم. من بازی آن ها در برابر آرسنال را دیدم و موناکو مرا تحت تاثیر قرار داد."

"آن ها وقتی در خارج از خانه بازی می کنند خطرناک تر هستند، ما نمی توانیم به همین اکتفا کنیم که بازی در خانه خودمان است."

وقتی از ندود سوال شد کدام تیم است که نمی خواهید برابر آن ها قرار گیرید، او پاسخ داد:"نه بارسلونا و نه بایرن، هر چه از ما ضعیف تر، بهتر!"

"بارسا و بایرن دو تیم از بهترین تیم های دنیا و مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند. آن ها سطح بالایی از فوتبال را به نمایش می گذارند و به نتایج قابل قبولی نیز رسیده اند."

"رئال مادرید شباهتی زیادی به تیمی که سال گذشته در برابر آن ها قرار گرفتیم ندارد، اما آن ها شایسته احترام هستند. آن ها می توانند طی یک ماه همه چیز را تغییر دهند."

ندود در ادامه درباره اخباری که پیرامون علاقه باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب پول پوگبا منتشر شده اند، صحبت کرد:

"ما می دانیم که بارسلونا و باشگاه های بزرگ دیگری او را می خواهند، اما او با ما قرارداد دارد! و درباره مصدومیتش، پوگبا با این که بازیکنی با توانایی های فوق العاده است اما ما نمی توانیم در نبودش گریه کنیم؛ ما نفرات خوبی در اختیار داریم که می توانیم در چنین مواقعی آن ها را به کار بگیریم."

"همچنین برای آلوارو موراتا و بازی های خوبی که در پیراهن یووه انجام داده و همچنین دعوت شدنش به تیم ملی اسپانیا، خوشحال هستم. او می تواند به یک قهرمان تبدیل شود و واقعا انسان خوبی است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: